fredag 17 augusti 2012

Tiden går så ofantligt fort. Man tänker att man skall hinna så mycket, men får inte gjort hälften.
Förra lördagen blev en fantastiskt trevlig dag på Danmarksbåten med mina föräldrar, mina barn och deras respektive samt barnbarn.
Resan fick Roffe i present av dem alla, dessutom hade de ordnat med hundvakt så att jag skulle kunna åka med.
Det blev en hel del inhandlat kan jag avslöja...;)
Kvällen avslutades ute i trädgården med att spela kort tillsanmmans med yngste sonen och hans flickvän.


Emma med Max i famnen, gabbi sitter bredvid"lilla Jennie" och sonen Krille

Göteborgs hamninlopp.
Jag med Hugo

Kinna med sambon Andreas och svåger Martin.

Tre personer som jag har så mycket att tacka för.
Far och Mor samt  födelsedagsbarnet.


Emma med lilla Nelly och pappa Micke

Jennie!

Söndag stod kalas i almenackan. Lille Max fyllde 2 år och det ska ju naturligtvis firas.
Som vanligt blev det massor av folk. Uppdukat ute i trädgården i fullt solsken och barnens lek.
Det är med stor ödmjukhet som jag känner att vi har en underbar familj och släkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar