tisdag 19 november 2013

En händelserik helg...

En mycket händelserik helg har passerat. Den startade redan på fredagen, min födelsedag. Roffe hade tagit ledigt dagen till ära,... inte alls p.g.a allt arbete vi hade framför oss inför helgen! ; )

Lunch intog på Torarica i Lerum. En lunchbuffé med massor av god mat. Därefter till Solkatten och införskaffade min hett efterlängtade kamera, en liten, liten sak med mycket zoom.

Därefter hem och ut med hundarna. Det började närma sig skymning och vi skulle köra igenom några av WT stationerna som vi lagt upp inför helgen Gilliam´s WT hemma hos oss.


Karin och lille Theodor.


Carola 

Diskussion om hur man hur stationen skall bedömas i Oppenklassen.
                             Dagen blev så intensiv att kameran glömdes bort. *Suck*

                             På kvällen kom mitt livs stora glädjekälla dvs min familj. Även vid detta                                  tillfälle glömdes kameran och resultatet blev mycket magert.

Sonen Micke i samspråk med min goa pappa.

En av mina underbara döttrar, Jenny.
Lilla busiga Nelly.
Söndagen bjöd på ytterligare ett WT, nu i Pippis uppfödares regi...Kennel Flatterhaft.
Vi åkte iväg med gott mod till "Monster"-Karin. (Monster, heter Karins hund).
Här klev vi ut i underbar terräng. Vilka träningsmarker!!!!

                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar