lördag 1 februari 2014

En härlig träningsdag ....

Carola, Monster-Carin och jag träffades för att kör lite B-provs upplägg.

Carola och Uni
                               
    Det blev ett sök med 7 fåglar av olika sort. Monster och Uni var inte riktigt  upplagda för denna uppgift 
  så  både Carola och Carin bröt sina telningar. Jag var lite orolig för hur Pippi skulle greja det hela då hon gått in i sitt höglöp. Men jag behövde inte oroa mig, lite krångel med den största trut jag någonsin sett blev det dock. Jag fick gå upp och peppa henne att ta den.Vilket hon också gjorde. Hon hade bra fotgående efter söket och fixade de långa markeringarna, liksom både Monster och Uni hade gjort tidigare. Monster hade mycket längre avstånd på sina markeringar än Pippi och Uni.                               


Uni 

Pippi på ingång


Denna gång fick Vickan köra sist. Jag hämtade ut henne då de andra drog iväg hem. Vi började lite smått med "ut" - tecken. Hon är fantastiskt rolig att arbeta med. Verkar otroligt lättlärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar