fredag 9 maj 2014

Helgen närmar sig...

Äntligen lite sol ute....Känns som en evighet sedan fast jag mycket väl vet att det inte stämmer...:)
Idag har jag inte tänkt jobba ute i växthusen. Skall gå ut med hundarna snart och sedan syssla med bokföring en stund. Dessutom torkar jag några stjälkar med Stevia. Spännande att se hur resultatet blir. Synd bara att apparaten låter så mycket.

Idag är det en vecka sedan jag lämnade in min kamera på reparation igen. Den höll för tre foton ungefär efter förra lagningen. Är redigt besviken på den...Ångrar köpet ordentligt.

I morgon skall jag skriva på B-prov i Alingsås. Hm, det blir första gången. Hoppas nu bara att man inte skriver för mycket fel. Inte kul om protokollet blir solkigt.
Det blir inget B-prov för Vickan som fortfarande står som femte reserv....

Igår var dottern och svärsonen här och visade bilder på sin USA resa. Sönerna tittade också in. Barnbarnen var måttligt roade av filmförevisningen. :) Men lurades till lugn med lite rabarberpaj och små godis.
Ha en bra dag allihop.


Tre av mina fyra barnbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar