söndag 4 maj 2014

OJ Oj OJ

Vi har varit på västras Flatshow....
I år beställde jag rum åt oss redan på fredag så vi hade lite lillsemester kan man säga.
Som vanligt blev det ett bra arrangemang för oss som deltog. Rutorna i nybörjaklassens WT var lagom svåra och Vickan skrapade ihop 78 poäng trots att rutan med linjetaget blev en riktig flop...även om hon tog in dummyn. Det resulterade i en 11placering. Syrran Luna gjorde lite bättre ifrån sig och fick 83 poäng med en fjärde placering som följd. Duktiga Luna!


Åse knep både 1:A platsen och Andra platsen i elitklassen med sina herrar Ior och Sputnik.


Hur gick det då för Pippi,... njae det enda som gick bra var linjetaget där kammade vi hem 17 poäng. Sedan klarade hon en nedrigt svår markering med 15 poäng. Resten blev nollor, dessutom bröt jag en station. Hon var inte helt sig lik kan jag säga och jag kände en viss oro då hon drack väldigt mycket. Förvisso var det ruggigt varmt och det var det som fick mig att ha lite is i magen....Annars fanns tanken att jag skulle åka in med mig slöa lilla Fialotta.

Lite kritik till öppeklassens rutor har jag dock... Några av dem var lite för svåra för ökl, och hade passat bättre i elitklassen. Något som deltagarlistans alla nollor vittnade om. Men, men inget att gnälla om... Det är bara att ligga i och träna mer...  ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar