tisdag 25 september 2012

En förmiddag med lite träning på klubben. Pippi var lite väl exalterad och ljudade mer än vanligt. Hon brukar vara tyst i väntan på arbetet med inte idag. Hon höll på att riva bilen när jag hämtadehenne.... Känns inte bra. Jag tror att skendräktigheten kanske kan ha en orsak...
Hon är stressad även  hemma just nu....

Hoppas det lugnar sig innan vi skall starta på wt i oktober. ...JAg vill ha tillbaka min "gamla" Pippi!
Funderar på om det är så obehagligt för henne med skendräktigheten att hon skulle behöva ha galastop? ... Skall ringa och prata med vetten om det inför nästa löp åtminstone, måste ändå diskutera kastrering av kattungarna..

Idag har jag dessutom lovat att anmäla mig till ytterligare ett WT, jag är antagligen inte inte klok. :)
Men vad vore livet utan utmaningar!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar